Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

Wieczór panieński – zdjęcia i nie tylko

Pomysły na niezapomniany wieczór panieński, czyli prosty sposób na ostatnią imprezę stanu wolnego. Panieński Kryspinów Rozpleciny...

Plener w górach

Góry– idealne miejsce na sesje ślubną  Ślub jest jednym z najważniejszych momentów w życiu...

Instagram – warto to zrobić

Booty i nieaktywni widzowie. #Instagram to doskonałe narzędzie do tworzenia relacji z twoimi odbiorcami. Ponadto to doskonałe...

Publikuje podczas wesela

Kilka zdjęć a może filmik podczas wesela Godzina 22:00 - link z filmikiem ląduje w skrzynce państwa młodych.