Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

O wschodzie w Tyńcu

Godzina 3:50 czas wstawać ! Szybkie śniadanko, plecak już czeka w przedpokoju. Teraz tylko pozostaje dobudzić Asię i...

Wesele po Góralsku

Zapowiada się długi dzień Godzina 8 rano a ja już w drodze do Mszany Dolnej, na ślub Violetty i...

Publikuje podczas wesela

Kilka zdjęć a może filmik podczas wesela Godzina 22:00 - link z filmikiem ląduje w skrzynce państwa młodych.

Obudź się w relacjach

Czujesz się bezosobowo w kontakcie z klientem ? Chcesz zmienić prosty i banalny handel w prawdziwą, ludzką...

Zmieniamy perspektywy

#WeddingChallenge365 Zapraszamy na nasz pierwszy film z cyklu #weddingchallenge365 https://youtu.be/d-D07CQsxhQ
Napisz do mnie :