Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

Indywidualna sesja zdjęciowa nocą

Pierwsze zdjęcia nocą w #WEDDINGCHALLENGE365 Zdjęcia nocą nie należą do łatwych, należy wyposażyć się przede wszystkim w czas....

Praca fotografa – plener w Tenczynku

Wiele osób zastanawia się jak wygląda plener ślubny. Teraz możesz zobaczyć pracę fotografa od kulis. Tenczynek idealne...

Do it yourself – Christmas Gift

Prosto i bez zbędnych kosztów- czyli jak stworzyć idealny prezent świąteczny, noworocznym urodzinowy

SellYourself – zabawa w handlu

Co zyskujesz czytając ten artykuł? Twoja chęć do pracy i zaangażowanie wzrośnie o 100 procent. Niewątpliwie zrozumiesz dlaczego...

Wesele po Góralsku

Zapowiada się długi dzień Godzina 8 rano a ja już w drodze do Mszany Dolnej, na ślub Violetty i...
Napisz do mnie :