Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

Do it yourself – Christmas Gift

Prosto i bez zbędnych kosztów- czyli jak stworzyć idealny prezent świąteczny, noworocznym urodzinowy

Stare zdjęcia – wyrzucać ?

Nic nie zrobiłem a moje zdjęcia wciąż pracują w sieci Odbierając telefon nie często słyszy się pytanie w...

Kwiaty, pola i rzepak- #weddingchallenge365

Pole rzepaku ... Dziś wspominamy te piękne pola rzepaku, te rozkoszne letnie dni które towarzyszyły nam na mazurach...

Wesele po Góralsku

Zapowiada się długi dzień Godzina 8 rano a ja już w drodze do Mszany Dolnej, na ślub Violetty i...

SellYourSelf – LET’S GO!

Jest 13 grudnia (piątek) i w ten dzień chcę wam pokazać drugą, być może dla wielu, nieznaną twarz. Spokojnie to tylko...
Napisz do mnie :