Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

Praca fotografa – plener w Tenczynku

Wiele osób zastanawia się jak wygląda plener ślubny. Teraz możesz zobaczyć pracę fotografa od kulis. Tenczynek idealne...

Jak stworzyć emocje na zdjęciach?

Zdjęcie bez emocji jest jak ciastko bez cukru, dlatego tak ważne jest abyśmy umieli je tworzyć i wiedzieli kiedy warto sięgnąć po więcej.

Prosty sposób na super zdjęcie

Przepis na sukces ... Gdybyście szukali kiedyś blisko Krakowa miejsca, idealnego pod zdjęcia to polecam Tyniec.Przepis jak to...

Backstage – prosty sposób na ciekawy materiał

Sudety są piękne Dzisiaj filmik prosto z Sudetów. W tej pięknej scenerii spędzamy swój długi weekend :).

RóbMy wielkie rzeczy

"Babcia z dziadkiem to były świry ” "Babcia z dziadkiem to...