Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości?

Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób, że ma pewne obiekcje dot. twojej oferty, produktu. Nie jest to nic złego i nie powinieneś brać wszystkiego w słowo w słowo. Zgłaszane wątpliwości, pytania mogą wskazywać na to, że klient jest poważnie zainteresowany ofertą. Zatem twoją rolą jest dostarczenie informacji ważnych dla klienta tak aby te obiekcje były mniej istotne.

Tak naprawdę klient nie mówi „nie”, tylko „nie teraz”

Najczęściej wątpliwości są spowodowane:

  • pytaniami bez odpowiedzi – należy raz jeszcze wraz z klientem odpowiedzieć na wszystkie niejasności,
  • ofertą nie w pełni satysfakcjonującą – najlepiej w tej sytuacji wybadać co oferuje oferta konkurencji, stwórz z oferty okazję,
  • klient musi mieć zgodę innej osoby – zaoferuj pomoc w przedstawieniu produktu, oferty,
  • klient nie jest zainteresowany kupnem – nie wytykaj straconego czasu, bądź życzliwy, pamiętaj, że dobro wraca ze zdwojoną siłą.

TomekDziedzichttp://www.tomaszdziedzic.pl
Cześć ! Mam na imię Tomek i jest mi bardzo miło, że mogę Cię gościć na moim blogu. Wierzę, że znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje. Możesz mnie śledzić również na Facebook ,Instagram, YouTube

Discover

Latest

Sesja zdjęciowa dla 500 osób!

#Copernicam #StaraZajezdnia To już moja 3 edycja Copernicam więc mogło by się wydawać, że wszystko już jest wyćwiczone; ...

SellYourSelf – LET’S GO!

Jest 13 grudnia (piątek) i w ten dzień chcę wam pokazać drugą, być może dla wielu, nieznaną twarz. Spokojnie to tylko...

Jak samemu wykonać plener?

Jak wykonać plener ślubny korzystając jedynie z aparatu, statywu i telefonu komórkowego? Indywidualny...

Prawdziwe zarzuty

Dlaczego klient ma wątpliwości? Zapewne nie raz uczestniczyłeś w rozmowie z klientem podczas, której klient informował w różnorodny sposób,...

Jak stworzyć emocje na zdjęciach?

Zdjęcie bez emocji jest jak ciastko bez cukru, dlatego tak ważne jest abyśmy umieli je tworzyć i wiedzieli kiedy warto sięgnąć po więcej.
Napisz do mnie :